Klantgericht Communiceren
Dek Opleidingen is de opleider van Zeeland en het westen van Brabant voor de verplichte nascholing voor beroepschauffeurs, ook wel code 95. Eén van de trainingen die meetelt voor de code 95 is Klantgericht Communiceren. Met vestigingen in Goes, Bergen op Zoom en Terneuzen bieden wij deze training op meerdere locaties aan. Bovendien biedt Dek Opleidingen de mogelijkheid om trainingen in-company te verzorgen.
Op deze pagina vind je meer informatie over deze training.

Meer informatie
Steeds nadrukkelijker komt het kwaliteitsaspect van de dienstverlening in de dagelijkse beroepspraktijk van chauffeurs naar voren. Chauffeurs zijn het visitekaartje van het bedrijf en hebben direct contact met de klanten. Klantgericht communiceren is belangrijk voor het afwikkelen van vervoersopdrachten. Dit geldt ook voor de communicatie tussen chauffeurs, hun leidinggevenden en collega’s. Deelnemers leren zich een representatieve houding aan te nemen naar klanten, leidinggevenden en collega’s. Ze leren beter communiceren en in bepaalde situaties vanuit een juiste beroepshouding te handelen.
Tijdens de training komen de volgende onderwerpen aan bod:
- Representativiteit en beroepshouding
- Klantbenadering, commercieel gedrag, informatie en functie
- Klachtenafhandeling
- Correcte mondelinge en schriftelijke communicatie
- Omgaan met stressvolle situaties
- Omgaan met agressie
Deze cursus duurt één dag en kan meetellen voor 7 uur theorie voor nascholing code 95.
Wat zijn de kosten van de training?
Benieuwd naar de kosten voor de training Klantgericht Communiceren bij Dek Opleidingen? Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 0113-216447 of vul ons contactformulier in voor meer informatie of het opvragen van een offerte.
Cursusagenda
Hieronder vind je alle geplande cursussen voor deze opleiding. Selecteer een vestiging om alleen de cursussen op die locatie te zien. Voor specifieke wensen of groepsopgaven kun je contact met ons opnemen om eventuele andere mogelijkheden door te nemen.