Dek Opleidingen in de opleider van Zeeland en het westen van Brabant voor de verplichte nascholing voor beroepschauffeurs en de opleiding klantgericht communiceren. Met vestigingen in Goes, Bergen op Zoom en Terneuzen bieden wij naast een breed opleidingsaanbod, ook meerdere locaties aan waar trainingen kunnen worden verzorgd. Bovendien biedt Dek de mogelijkheid om trainingen incompany te verzorgen.
Steeds nadrukkelijker komt het kwaliteitsaspect van de dienstverlening in de dagelijkse beroepspraktijk van chauffeurs naar voren. Chauffeurs zijn het visitekaartje van het bedrijf en hebben direct contact met de klanten. Klantgericht communiceren is belangrijk voor het afwikkelen van vervoersopdrachten. Dit geldt ook voor de communicatie tussen chauffeurs en hun leidinggevenden en collega’s. Deelnemers leren zich een representatieve houding aan te nemen naar klanten/ leidinggevenden en collega’s. Ze leren beter communiceren en in bepaalde situaties vanuit een juiste beroepshouding te handelen.
Tijdens de training komen de volgende onderwerpen aan bod:
• Representativiteit en beroepshouding
• Klantbenadering, commercieel gedrag, informatie en functie
• Klachtenafhandeling
• Correcte mondelinge en schriftelijke communicatie
• Omgaan met stressvolle situaties
• Omgaan met agressie
De opleiding duurt 1 dag en kan meetellen voor de verplichte nascholing voor beroepschauffeurs (code 95). Het betreft dan 7 theorie uren.
Ben je benieuwd naar de kosten van de training klantgericht communiceren bij Dek Opleidingen? Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 0113-216447 of via onderstaand contactformulier.
Copyright © 2021 Dek Opleidingen - Algemene voorwaarden | Privacy | Cookies
Concept & realisatie: Urban Heroes - Webdesign en Online marketing