Niet tevreden? wat nu?

Klachtenprocedure Consument

Mocht je onverhoopt een negatieve ervaring bij ons hebben gehad of heeft jou opleiding niet voldaan aan je verwachtingen en wil je een klacht indienen dan kan dat. 

Dek pand goes
Stap voor stap

De klachtenprocedure

  1. De opdrachtgever die klachten heeft over de uitvoering van de lesovereenkomst dient deze indien mogelijk voor het examen of toets kenbaar te maken teneinde de gelegenheid te bieden de klachten ter plaatse op te lossen. De klacht wordt conform de klachtenprocedure behandelt. 
  2. Vul ons klachtenformulier onderaan deze pagina in. 
  3. De klacht wordt door ons onderzocht. 
  4. Wij nemen binnen 7 werkdagen contact met je op. 
  5. Dek Opleidingen streeft ernaar binnen vier weken tot een oplossing te komen, indien er meer tijd voor nodig is hoort u binnen deze termijn een nieuwe termijn van ons. 
  6. Definitieve afhandeling van de klacht, je ontvangt hier per post of e-mail een verslag van. 
  7. Klachten worden ten alle tijden vertrouwelijk behandeld en zullen voor een periode van 2 jaar worden geregistreerd in het daarvoor bestemde dossier. 
  8. Kom je er met ons niet uit, dan kun je contact opnemen met de FAM via: https://www.famopleiders.nl/ons-verhaal/klachten/ De uitspraak zal dan worden gedaan door een derde onafhankelijke partij (genaamd de FAM) deze uitspraak is dan bindend voor beide partijen.

Klachtenformulier

Adres